Thu, Feb 4th, 2016

Viitorul Mitsubishi Pajero va păstra capacităţile off-road şi va deveni hibrid plug-in

Succesorul lui Mitsubishi Pajero, programat să debuteze în 2017, va păstra abilităţile off-road ale generaţiei actuale şi va primi un sistem de propulsie hibrid plug-in, anunţă oficialii companiei.

Mitsubishi Pajero va păstra calităţile off-road şi pentru următoarea generaţie, urmând să le pună în valoare cu un sistem de propulsie hibrid plug-in, titrează englezii de la Autocar citând oficialii mărcii. Noua generaţie a modelului este aşteptată să debuteze comercial în 2017 şi va integra un sistem de propulsie hibrid plug-in, similar cu cel folosit de fratele său mai mic, Outlander. Cel mai probabil, aspectul viitorului Pajero, vândut pe unele pieţe sub numele de Shogun, va fi inspirat de conceptul GG-PHEV prezentat la ediţia 2014 a Salonului Auto de la Geneva.

Decizia de păstrare a calităţilor de off-roader ale lui Pajero a venit în urma unui studiu global derulat de japonezi, care au decis că păstrarea valorilor actuale este varianta cea mai bună. Cei de la Mitsubishi au explicat necesitatea acestei întrebări în baza faptului că alţi competitori au început să se orienteze din ce în ce mai mult spre capacităţile on-road ale SUV-urilor mari din ofertă, în detrimentul abilităţilor off-road, dar Pajero va păstra elementele care l-au consacrat în industrie pe partea de rulare pe teren accidentat.

Cei de la Mitsubishi sunt încrezători în privinţa variantelor hibride plug-in ale modelelor din ofertă în baza succesului comercial înregistrat de Outlander PHEV. Sistemul de propulsie hibrid plug-in al viitorului Pajero este aşteptat să aducă o creştere a preţului pentru acest model, dar japonezii sunt încrezători că această soluţie tehnică le va permite o încadrare în piaţă sub nivelul de preţ al lui Land Rover Discovery.

Via Autocarwww.automarket.ro

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

All Rights Reserved